úterý 12. srpna 2014

Máme pohostinu ☺☺☺


Dnes u nás byla babička s dědou.
Přemýšlela jsem co uvařit (oběd jsme nestíhali - zaběhli jsme do hospůdky ☺☺☺ )a tak jsem chtěla udělat něco dobrého k večeři. Rozhodnutí padlo na "slané šneky". Inspirace byla z blogu U nás na kopečku , kam moc ráda chodím nakukovat. A ze sladkých pudinkových šneků byli najednou slaní.

Když jsem všechno upekla a připravila na stůl, padla Barborčina oblíbená slova - 
"to teda máme pohostinu" 
♥♥♥


Slaní šneci

těsto:
500 g hladké mouky
220 ml mléka
1 vejce
1/2 kostky droždí
2 lžičky soli  
80g rozpuštěného másla
Zadělám kynuté těsto (co by majitelka pekárny - za mě ona pomocnice udělá veškerou práci a pak na mě pípne a já zatím připravím čím šneky naplnit ☺☺☺ )

náplň:
 1 tvaroh ve vaničce
1 vejce
200 g sýra (nastrouhat)
provensálské koření 
suchý salám
sušená rajčata
(případně co by Vám chutnalo ☺☺☺ )

Tvaroh smíchám s vajíčkem a asi polovinou nastrouhaného sýra, přidám provensálské koření.
Vykynuté těsto rozválím do většího obdélníku, pomažu ochuceným tvarohem, posypu zbytkem sýra, pokladu salámem a posypu nasekanými sušenými rajčaty.
Potom zabalím do rolády a krájím asi 2 cm kolečka, ta dávám na pečící papír na plech.
Pomažu je trochou rozpuštěného másla a posypu semínky, které zrovna najdu ve skříni (sezamová, slunečnicová, kmín, hrubozrnná sůl, paprika, ...)

Peču v předehřáté troubě na cca 180̊ C asi 20 minut.

A pak všechno sníme









Dobrou chuť přeji ♥♥♥



Žádné komentáře:

Okomentovat