neděle 14. září 2014

Tvarohové koblížky


Sobota měla být původně deštivá :-((( a já se chtěla jet podívat do Berouna na "Hrnčířské trhy". 
HURÁÁÁ ... počasí se umoudřilo a tak jsem vyrazila bez deštníku. Vyplatilo se, spadlo jenom pár kapiček a bylo opravdu hezky.

Trhy mají krásnou atmosféru (navštívili jsme je už i loni) a domů jsem opět neodjížděla s prázdnou ☺☺☺ ... zápichy do kytiček (a k nim i kytičky), hrneček jako dárek pro kamarádku, dětem pendreky, manželovi klobásku a hlavně můj MAXI-úlovek ... krásnou lampu ☺☺☺

A krásně hráli PREßBURGER KLEZMER BAND:



 To jsem ale zamluvila ty koblížky ☺☺☺

250g měkkého tvarohu
3 lžíce moučkového cukru
5 lžic mléka
4 lžíce rumu
250 g polohrubé mouky
3 vejce
špetka soli
1 prášek do pečiva
2 hrsti rozinek 

V míse smícháme mouku, moučkový cukr, špetku soli a prášek do pečiva. Pak přidáme tvaroh, vejce, mléko a rum. 
Vše promícháme metličkou a nakonec vmícháme rozinky.

Lžičkou uděláme nočky a smažíme v redlíku v rozpáleném oleji (nešetřte, protože jinak se Vám koblížky přilepí ke dnu) a ještě horké obalujeme v moučkovém cukru.

Dobrou chuť  ♥♥♥
























Přeji Vám hezké dny ♥ ♥ ♥



3 komentáře:

  1. Moje mamka dělá takovéhle jednohubkové koblížky z jogurtu! Nejsou tak mastný a jsou výborný. Ten tvůj recept zkusím ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Andrejko, děkuji :-) Kdybys někde našla ten mamčin recept, ráda bych ho vyzkoušela :-)
      Zasněžený Monínec je super, mám kousek odtud rodiče :-) Mi jedeme na hory až v půlce ledna, doufám, že na nás sníh počká.
      Přeji krásný nový rok, Ivana

      Vymazat
  2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat