pondělí 1. června 2015

Upřímná snaha, ale málo času ...

... znamená, že se mi hromadí fotky a zážitky o které bych se s Vámi ráda podělila, ale než je stihnu popsat a dát na blog, přijdou další. A tak některé občas odsouvám ...

... opravdu se ale podělit chci, jenomže, ... třeba, plán na víkend byl, v  sobotu dopoledne na farmářské trhy, odpoledne spravíme skříňku a něco uděláme na zahradě, v neděli pojedeme na výlet do Kostnice :-)

V reálu to znamená, že mi v pátek ráno přišel mejlík s nabídkou, dát čepičky do jedné malé galerie v centru Prahy. Všechny čepičky jsem ale teď dala do Sedlčan a na Evropskou, pár jich mám nachystaných pro holky na trhy ... ty tedy nedostanou, další musím rychle doháčkovat a odvézt. V pátek odpoledne jsme ale neplánovaně dohodli večerní grilování u kamarádů ... moc čepiček asi neuháčkuji :-( Sobotní dopoledne vyrážíme i s dětmi na trhy, tam potkáme kamarádku ... dáme odpoledne kafíčko, dlouho jsme neposeděli ... jé tvůj muž už je také doma, tak ať přijde také ... zase háčkování nic moc ... skříňka spravená není a na zahradu nikdo ani nesáhl :-) ... neděle ... směr Kostnice, pak Hornbach ... na spravení skříňky je třeba lišta ... jedna ... nikdo nechápe, proč jsme koupili dvě ... ale skříňka je spravená ... potkali jsme kamarádku, stavte se na kafe ... bude rychlé ... z hodiny jsou skoro dvě ... tak děti rychle před chystáním do postýlek s taťkou na kolo a já háčkovat ... a když všichni zalezou do postelí a já bych měla klid ... doslova padám na gauč a usínám u televize ... háčkování budu dohánět v týdnu :-)

Znáte to také, určitě. Vypadá to u Vás podobně? 

Tak rychle pár fotek z toho rychlého víkendu :-)



Přeji Vám krásné dny a ať všechno stíháte :-) 




Žádné komentáře:

Okomentovat